Proces rekrutacji

Jesteś zainteresowany pracą w Eltel Networks - sprawdź nasze oferty pracy.
Jeżeli nie znalazłeś interesującej Cię oferty, wyślij do nas CV na adres: eltel_praca@eltelnetworks.com.

Jakie są etapy procesu rekrutacji?

Rekrutacja składa się z 3 etapów.

Etap 1

Jeżeli odpowiedziałeś na naszą ofertę pracy i Twoje CV przejdzie wstępną weryfikację, skontaktuje się z Tobą pracownik działu HR. Umówimy się na krótką rozmowę telefoniczną, podczas której lepiej poznasz ofertę pracy oraz naszą firmę. My również lepiej poznamy Ciebie.

Etap 2

Kolejna rozmowa odbędzie już z osobą merytoryczną z działu, w którym chcesz pracować.
Jeżeli aplikujesz na stanowisko elektromontera, rozmowa odbywa się najczęściej z kierownikiem budowy. Jeżeli aplikujesz na stanowisko do firmy Eltel Networks Energetyka SA w Olsztynie lub Rzeszowie, lub do Eltel Networks Engineering SA w Krakowie rekrutacja będzie przeprowadzana przez kierownika danego działu. W zależności od działu bezpośrednia rozmowa z przełożonym może przybrać różną formę, np. rozmowy technicznej, testu umiejętności manualnych bądź opracowania case study na wybrany temat.

Etap 3

Po pozytywnym zakończeniu wcześniejszych etapów, zaproponujemy Ci współpracę. Cały proces rekrutacji trwa maksymalnie 4 tygodnie w zależności od stanowiska, na które aplikujesz.